هنگام خرید توالت فرنگی به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام خرید توالت فرنگی به چه نکاتی توجه کنیم؟

شاید تصور کنید انتخاب برخی لوازم منزل از جمله خرید توالت فرنگی کار ساده ای باشد و لازم نباشد وقت زیادی برای بررسی جوانب انتخاب خود در نظر بگیرید. اما باید به شما بگوییم توالت فرنگی هم مانند هر وسیله دیگری از یک سری استانداردها برخوردار است. در واقع شما باید پیش از خرید تمام نکات را مد نظر قرار دهید و سپس برای خرید محصول اقدام کنید. در این مطلب به بررسی نکات مهم برای خرید یک توالت فرنگی استاندارد خواهیم پرداخت. پس در ادامه با ما همراه باشید.

اهمیت به ظاهر توالت فرنگی

اولین چیزی که به هنگام خرید توالت فرنگی به چشم می آید ظاهر آن است. اما باید دید چه نکاتی را باید درباره ظاهر توالت در نظر بگیرید.

ابعاد توالت فرنگی

ابعاد توالت فرنگی باید با فضای سرویس بهداشتی شما همخوانی داشته باشد. نمی توانید برای سرویس بهداشتی کوچک یک توالت فرنگی بزرگ خریداری کنید و بعدها از خرید و نصب آن پشیمان شوید. البته با انتهاب یک توالت فرنگی در ابعاد استاندارد می توانید از آن در هر فضا و با هر ابعادی استفاده کنید. بدون اینکه نگران فضای کوچک سرویس بهداشتی باشید.
ابعاد یک توالت استاندارد چیزی حدود ۵۲ تا ۷۴ سانتیمتر است. اگر برای مصرف شخصی این محصول را خریداری می کنید می توانید متناسب با قد خود توالت فرنگی را خریداری نمایید. اما توصیه ما به شما این است که از یک محصول با ابعاد استاندارد استفاده کنید. البته توالت های وال هنگ نیز چند سالی است وارد بازار شده اند که برای توالت های کوچک گزینه مناسبی محسوب می شوند.

جنس توالت فرنگی

برای خرید توالت فرنگی باید به مواد سازنده آن توجه داشته باشید. بهترین موادی که برای تولید توالت فرنگی مورد استفاده قرار می گیرند چینی و یا سرامیک لعاب دار است. محصولی خریداری کنید که از دوام و استحکام بالایی برخوردار است و به راحتی تمیز می شود و آلودگی به خود نمی گیرد. توالت فرنگی چینی کرد یکی از بهترین انواع توالت فرنگی است که می توانید با خیال راحت این محصول را خریداری کرده و تا سال ها از آن استفاده کنید. به هنگام خرید باید به ضخامت توالت فرنگی، زیبایی و کیفیت آن نیز توجه داشته باشید. فضاهای داخلی و خارجی توالت باید از جنس بسیار مرغوب باشند.

نوع سیفون مورد استفاده در توالت فرنگی

سیفون در خرید توالت فرنگی از اهمیت بالایی برخوردار است و می توان گفت مهم ترین بخش است که باید حتما به هنگام خرید دقت کافی در انتخاب آن داشته باشید. سیفون باید توانایی کافی در داخل و خارج کردن آب را داشته باشد. سیفونی استاندارد است که بتواند آب را با فشار و به صورت مداوم وارد توالت کند و در نهایت آب را به صورت چرخشی از توالت خارج کند. اما در سیفون هایی که استاندارد ندارند، آب به یک باره از توالت خارج خواهد شد.

توجه به پایه توالت فرنگی

یکی از نکاتی که باید به هنگام خرید توالت فرنگی به آن توجه داشته باشید پایه آن است. پایه توالت فرنگی در حالت استاندارد ۴۰ سانتیمتر است که تاثیر زیادی روی سلامت افراد دارد. توالت با پایه استاندارد باعث می شود هر فرد با هر سایز و قدی بتواند به راحتی از آن استفاده کند بدون اینکه کمر و یا زانوها آسیب ببیند.

توجه به میزان مصرف آب

برای خرید می توانید محصولی انتخاب کنید که از نظر مصرف آب استاندارد باشد. در صورتی که یک محصول استاندارد خریداری کنید می توانید حداقل تا ۳۰ درصد در مصرف آب صرفه جویی داشته باشید. به هنگام خرید باید محصولی انتخاب کنید که در برابر آلودگی و جرم از مقاومت بالایی برخوردار باشد. توالت فرنگی چینی کرد از بهترین مواد ساخته شده که آنتی باکتریال هستند و به این زودی آلودگی به خود نخواهند گرفت و در این صورت نیز باز هم در مصرف آب صرفه جویی خواهد شد.

توجه به شکل لگن

توالت فرنگی در دو مدل بیضی و گرد ساخته می شود که با توجه به سایز سرویس بهداشتی می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. توالت های گرد نسبت به توالت های بیضی فضای کمتری اشغال می کنند.

توجه به نوع پایه

توالت فرنگی در دو نوع پایه دار و دیواری ساخته می شود که هریک مزایا و معایب خاص خود را دارند. توالت فرنگی وال هنگ راحت تر است و فضای کمتری اشغال می کند. در مقابل توالت پایه دار وزن بیشتری را می تواند تحمل کند.

سخن پایانی

ما در مورد نکات مهم خرید توالت فرنگی صحبت کردیم که می توانید با کمی بررسی بهترین را خریداری کنید.توجه داشته باشید محصولی خریداری کنید که تمامی استانداردهای مورد نیاز در ساخت آن لحاظ شده باشد. در ساخت توالت فرنگی چینی کرد تمامی استانداردها رعایت شده و می توانید با خیال راحت محصول را خریداری کنید. بدون اینکه نگران جنس آن باشید و می توانید تا سالیان دراز از این محصول استفاده کنید.

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
×

پشتیبانی آنلاین فروشگاه بهرنگ

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟